środa, 8 października 2014

Aviator.

Witam! :)

''Pogoda zmienną jest''. Do końca nie można za nią nadążyć...a tej jesieni wahania temperatury dają się we znaki :)
Trzeba korzystać póki mamy jeszcze przyjemne ciepełko i nie musimy opatulać się od stóp do głów w czapki, kożuchy i grube skarpety (to tak trochę ironicznie). 
W dzisiejszej stylizacji postawiłam na zwiewność, a jednocześnie widoczna jest w niej masywność, gdzie botki na grubym słupku i nietypowym fasonie wywołały niejedną kontrowersję. Dla mnie tego typu buty, nawet z obcasem 16 centymetrowym są bardzo wygodne i z chęcią pokuszę się na kolejne pary. 
Ramoneska z futrzanym kołnierzem, typu 'aviator', zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Idealna na nie za zimne i nie za ciepłe dni. Uwielbiam połączenie skóry z futrzanymi wstawkami, a szczególnie dużymi kołnierzami, gdzie jest w razie potrzeby w co się wtulić.















jacket ITALY// blouse TOPSHOP// skirt PIMKIE// shoes H&M



Do następnego! ;)

9 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz :) ciekawe połączenie :)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala!
    ale świetny zestaw!
    bardzo mi się podoba!
    kocham szyfony i przezroczystości!
    super spódnica!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. gdzie masz wtyczkę do obserwacji bloga?
    bo chciałam zaobserwować, a nie widzę...?
    daj znać.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej jest mi niezmiernie miło...dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba ;) daje to dużą motywację do dalszego działania :)
      Również pozdrawiam! ;)

      P.S Wtyczka jest już dodana po prawej stronie.

      Usuń
  5. SUUPER wyglądasz!
    Masz piękne włosy.. *.*
    Świetnie zestawiasz ubrania! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. W skórzanej kureczce z futerkiem wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń