niedziela, 26 października 2014

Fur.

Witajcie! ;)

Temperatury coraz niższe, więc trzeba myśleć o cieplejszych ubraniach. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na futerko, które kupiłam ponad 2 lata  temu, a w dalszym ciągu co roku wraca jego fason i włosie do łask. Chociaż ja de facto nie patrze na to co teraz zarzucają w modzie, aby kurczowo się tego trzymać...osobiście nie lubię tego. Ubieram to, w czym czuję się najlepiej i staram się dobierać tak, aby miało to swój ''ład i skład''. Jednakże, zawsze będą gusta i guściki, a w tym temacie nie chciałabym już dalej polemizować :) 

Chciałam wyróżnić beż futra, więc użyłam do tego ubrań  w kolorze czerni, aby wszystko się wybroniło. Dodatki w kolorze złota. Co prawda piękna, ZŁOTA jesień już mija, a nadchodzą coraz niższe i bardziej nieprzyjemne temperatury, za którymi nie przepadam...zaś z jednej strony nie wyobrażam sobie mojej garderoby m.in bez futerek, botek, swetrów...














fur ZARA// blouse NEXT// leggings PER UNA// shoes SEQUIN.PL// bag STRADIVARIUS



Do następnego! ;)









14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny futrzak!
    Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne futerko:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra torebka:) ps obseruję ale mam ogromną prośbę , jeśli możesz kliknij w linki pod zdjeciami w tym poście http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/10/setny-post-2-stylizacje_24.html , a bardzo mi pomożesz, odwdzięczę się jeśli będziesz tego potrzebowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne futerko :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne futerko ! legginsy też nietypowe i fajnie się prezentują

    Zapraszam na nowy post
    i bardzo proszę o klikanie w link do bluzy i czapki

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/mrauuu-kotecku.html

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne buty i legginsy !!!!! <3

    pozdrawiam :)

    www.violetfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great bag & stockings!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń