niedziela, 19 października 2014

Nude.

Witam :)

Słońce i przyjemne ciepełko dzisiejszego dnia dopisało niesamowicie. Jesień w tym roku płata figle :) raz pada, jest pochmurnie i chłodno, drugi raz słońce aż razi po oczach i temperatura jest wyjątkowo wysoka jak na październik. Co tu więcej pisać jak każdy wie i czuje na własnej skórze jak jest.

Pokusiłam się na dość 'odkrytą' stylizację jak na tę porę roku. Całość w różnych odcieniach beżu.
Krótkie, koronkowe spodenki do tego biała bluzka. Sandały typu ''LITY'', i oczywiście wiązany sweter z dużym futrzanym kołnierzem, który był motywem przewodnim tejże stylizacji.
Postawiłam na beż, bo jest on moim ulubionych kolorem (jednym z wielu) i czuję się w nim bardzo dobrze. Może przesadzone, ale dla mnie wyjątkowe ''PASTELOVE''! ;)





















sweater RESERVED// blouse TOPSHOP// shorts Roman// shoes DeeZee// bag New Look



Do następnego! ;)


15 komentarzy:

  1. świetne buty i torebka *.*

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych butach to masz nogi do nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobne buty, sa mega wygodne i wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są świetne! Mam podobne i uwielbiam je :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty i szorty !
    Obserwuję i zapraszam do siebie na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! ;)

    P.S Już obserwuję Twój blog od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look! Obserwuję jako 11 i zapraszam do siebie :)
    www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń