sobota, 13 grudnia 2014

Beige dress.

Witajcie :)


Korzystając z plusowej temperatury i braku śniegu, jak na ten miesiąc mogłam sobie pozwolić na bardziej odważną stylizację. Bez futer, kożuchów i grubych czapek :)
Czuć w powietrzu jeszcze jesień, choć 3 dni temu wszystko wokół było zamarznięte i tworzyło piękny zimowy pejzaż mimo, że nie padał śnieg, którego większość się wyrzeka i najchętniej nie chciałoby go widzieć.













dress C&A *unikat*// hat H&M// shoes H&M



Do następnego! ;)

15 komentarzy:

  1. Jak ładnie! :) świetna sukienka

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fason sukni jest przepiękny! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaał sesja wyszła super, bardzo ładnie wyglądają blond wloski z tą sukienką :) Cieszę się że trafiłam na Twój blog, może wymienimy się obserwacjami ? http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za przemiłe słowa! ;)



      P.S Już się obserwujemy od jakiegoś czasu :P

      Usuń
  5. bardzo ładne zdjęcia :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkosz dla oczu *.*
    Zapraszam do mnie:
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, ostatnie zdjęcie jest cudowne !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń