niedziela, 11 stycznia 2015

Military.

Witajcie! ;)


W ostatnim czasie pogoda bardzo zmienna jest, a niestety ona bywa moim największym wrogiem. Cóż o dziwo mimo licznych prób udało mi się zrealizować kolejną sesję, co też nie było łatwe :)

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na lekko rozkloszowany płaszcz w stylu militarnym. Do tego lity, które są moim zdaniem jedne z najwygodniejszych butów jakie są i jakie miałam na nogach. Całość wykończył oczywiście jeden z moich ulubionych kapeluszy, który pasuje praktycznie do wszystkiego :)


















coat GEORGE// hat H&M// shoes Sequin.pl



Do następnego! ;)

11 komentarzy:

  1. Świetnie!!!! Płaszcz cudowny *.*

    http://mlodziezowa-moda.blogspot.de/2015/01/2015-nowy-rok-zaczynamy-od-nowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważne buty:) Ja bym się chyba nie zdecydowała.. ale ty wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej...dziękuję! Bardzo mi miło! ;)

      P.S Może kiedyś się przekonasz :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super płaszczyk !! I te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja.

    Podoba mi się takie połączenie. Look godny podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  6. Pieknie wyglądasz. Fajne masz te buty. Bardzo ostro wyglądają w nich tyły..Sadystycznie.

    OdpowiedzUsuń