niedziela, 9 kwietnia 2017

Total white look.

Witajcie,

zaszalałam i prezentuje Wam stylizację całą na- BIAŁO :) Elegancko i klasycznie. Zacznę od sukienki. Tym razem koszulowa z rozszerzanymi rękawami i efektownymi wycięciami na ramionach od ROSEWHOLESALE, którą znajdziecie [tutaj]. W świetnym i wygodnym fasonie, idealna tak na prawdę na różne okazje, taki rodzaj sukienek nie musi być tylko i wyłącznie od święta czy też jako formalny ubiór. Spokojnie dobrałabym do niej np. slip ony jeżeli chciałabym mieć outfit na tzw. ''luza''. Do tego asymetryczny i delikatny płaszczyk, proste szpilki, unikatowa, skórzana kopertówka i zegarek ze złotym akcentem również od ROSEWHOLESALE, dostępny [tutaj]. Całość uzupełniłam moim ulubionym dodatkiem- kapeluszem.












  Shirt DRESS- ROSEWHOLESALE
Maxi COAT- Never Fully Dressed
Elegance HAT- REISS
Decorative WATCH- ROSEWHOLESALE

____________________________________________________________________

16 komentarzy:

  1. Jaka cudowna ta sukienka/koszula rewelacyjnie się prezentuje, te rozcięcia na rękawach i szerszy dół dla mnie bomba. Pięknie jest Ci w bieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne dziękuję za przemiłe słowa! ♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  3. Klasa, wyglądasz pięknie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz :D Fasony i kapelusz zwracaja uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śmiało mogę stwierdzić,że to jedna z najlepszych stylizacji jakie widziałam kiedykolwiek! Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję! Jest mi niezmiernie miło czytając takie opinie, które są dla mnie ważne i dają większego "powera" do dalszego działania :)

      Usuń
  6. She was looking Amazing in white color costume.Cartincoupon.com

    OdpowiedzUsuń