niedziela, 23 lipca 2017

Mrs. Elegance.

Witajcie Kochani,

przedstawiam Wam kolejną propozycję na elegancką stylizację inaczej. Całość jest stonowana w różnych odcieniach beżu. Jedwabną marynarkę połączyłam z klasycznymi cygaretkami z bardzo wysokim stanem. Do tego dość odważny, podkreślający dekolt koronkowy, unikatowy gorset. Z dodatków postawiłam na niezwykle efektowny słomiany kapelusz, który idealnie wpasował się w całość m.in. dzięki tasiemce w tym samym odcieniu co spodnie. Finalnie żeby nie było za nudno urzekła mnie przesłodka torebka od ROSEWHOLESALE, którą w pełni wykończyłam cały look :)

 









  BAG with sweet flowers- ROSEWHOLESALE
Silk BLAZER- EPISODE
Straw HAT- H&M

____________________________________________________________________


13 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie:) Beige total look w Twoim wydaniu bardzo mi się podoba, a torebka jest boska!
    Zostaję na dłużej - obserwuję - i czekam na kolejne stylizacje :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :) Serdecznie za wszystko dziękuję i cieszę się, że stylizacja przypadła do gustu! ♡

      Usuń
  2. Świetny look!! Mega kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love so so much this outfit!! Specially the hat:)
    Regards.
    Yourwisedeal.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki ale nie nudny zestaw i do tego bardzo kobiecy, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Outfit was damn hot outfit.! looking such a doll chic.! specially your cleavage obsessed me.!
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń